Thursday, March 22, 2012

Para Toda La Leonada - Beto Quintanilla

Para Toda La Leonada - Beto Quintanilla

Biography

Born: Nuevo Len, Monterrey, Mexico

Genre: Latino

Years Active: '00s

Norberto "Beto" Quintanilla Iracheta was born in Nuevo Leon, Mexico. Young Beto left gymnasium after only a year of subject education in order to work side by side his father. Some years later, in brotherhood to provide for his large share of an order, Beto relocated to Reynosa, Tamaulipas, to act with his uncle on a riff-raff. ranch. Though he had for ever loved to compose songs, musical instruments and tuition were with difficulty. Via ranch life, Beto came to be assured of a pair of musicians who played bajo sexto and accordion. Initially...

Track selvage

Marisco De Espina Grande
Pollitas De Cuenta
El Coyote
El Caballete
El Chueco
Arma Facil
Alfredo Venegas
El Hijo Del Contrabando
Ya Se Esta Hundiendo La Lancha
Luis Pulido
Alfonso Hurtado
El Borrado
El Corrido De Francisco Flores
Pobreza Infeliz
Piquetes De Ojos
Mi Historia Musial - 20 Corridos
Mi Historia Musial - 20 Corridos
Mi Historia Musial - 20 Corridos
Mi Historia Musial - 20 Corridos
Las Clasicas: Beto Quintanilla
El Mero Leon Del Corrido
Las Clasicas: Beto Quintanilla
Mi Historia Musial - 20 Corridos
Mi Historia Musial - 20 Corridos
El Mero Leon Del Corrido

No comments:

Post a Comment